poniedziałek, 16 listopada 2009

"Miasto Mania ..."

playlista z dnia 16. 11. 09r.

1. Wolna Grupa Bukowina - Nocna piosenka o mieście
2. George Michael - Freedom
3. L. Stadt - Londyn
4. Rammstein - Moscau
5. Maria Peszek - Miasto mania
6. Stasiek Wielanek - Warszawa da się lubić
7. Myslovitz - Kraków
8. Jeff Buckley - Vancouver
9. Muse - City of Delision
10. Gabriel Yarded - City of Angels


"ze światła poczęte, moje miasto..." Moim miastem zdecydowanie jest Warszawa, tu się urodziłam i wychowałam. Będąc dzieckiem słuchałam, jaka była piękna przed wojną i jaka bliska była jej mieszkańcom. Teraz ciężko o taką bliskość, jednak ja ją czuje... Mimo, że jest szara i architektonicznie kiepsko zaplanowana, to jest dla mnie ważnym miejscem na ziemi. Czuję historię Warszawy spacerując jej ulicami.
W dzisiejszej audycji pojawi się Warszawa, ale nie tylko! Zrobimy sobie spacer ulicami rozmaitych miast europejskich, a może pójdziemy jeszcze dalej? Zapraszam Was, jak zwykle na godzinę 22:00 Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz